Baza wiedzy

Blogerki modowe w akcji, czyli promuj fashion biznes w sieci

Promowanie produktu w Internecie znacznie zwiększy jego rozpoznawalność. Stwierdzenie banalne, lecz nie każdy wie, jak się za to zabrać. Podstawą jest przemyślana strategia marketingowa, skrojona na miarę potrzeb przedsiębiorstwa. Niezależnie od tego, czy Twój business fashion polega na projektowaniu odzieży, czy sprzedaży ubrań w sieci, musisz wiedzieć co i jakimi środkami chcesz osiągnąć. A kiedy już tę wiedzę posiadasz, wystarczy wprowadzić ją w życie. Oto kilka sposobów na to, jak zwiększyć rozpoznawalność marki w przestrzeni wirtualnej.
więcej

Jak powstają silne marki odzieżowe?

Marzy Ci się własna marka odzieżowa? Nie jesteś wyjątkiem. Fashion biznes kusi wizją twórczej pracy i wysokich zarobków. Czy znajduje się tutaj jakiś haczyk? Oczywiście, że tak. Czy własny label jest więc snem nie do spełnienia? Oczywiście, że nie. Wszystko zależy od pomysłu, determinacji i… szczęścia. Zajmijmy się więc dwoma pierwszymi czynnikami, na które mamy realny wpływ.
więcej

Wizerunek marki modowej w Internecie. Jak go kształtować?

Decyzje zakupowe w coraz większym stopniu przenoszą się do sieci. Nie powinno więc dziwić, że fashion biznes już dawno zaczął korzystać z dobrodziejstw tego środowiska. Aby zaistnieć w świadomości konsumentów, należy zaznajomić się z pojęciem marketing w modzie. Wpisanie w wyszukiwarce hasła marka marketing może skutkować wyświetleniem najróżniejszych wyników. W dalszej części artykułu przedstawię więc podstawowe sposoby praktykowania marketingu w business fashion.
więcej
Napisz do nas wiadomość